Tuesday, March 28, 2017

Разочароващи продукти 2017 - 1 / Disappointing Products 2017 - 1

Здравейте!

Забелязвам, че напоследък видеата и публикациите от типа ''Разочароващи продукти" стават все по-популярни. Аз самата обичам да ги гледам и чета, защото обичам да си спестявам безсмислени харчове по продукти, които са прехвалени, а не вършат работа. И преди съм ви показвала разочаровали ме продукти, ако искате да си ги припомните, кликнете тук .

В тази публикация ще ви покажа нова порция разочарования, като ще напомня, че това са моите лични впечатления от продуктите. Ако те ви харесват и са ваши любимци, искрено се радвам за това. Просто аз не бях очарована от тях. Всички продукти, които ще спомена, са закупени с лични средства, така че няма място за съмнения до колко обективно е моето мнение за тях. Нека да започваме...

Стартирам с продукт на марка, която искрено харесвам, особено в раздел ''грижа за кожата''. Именно затова бях много щастлива, когато на пазара излезе двуфазния продукт за почистване на лице без отмиване - Le Bi Phase Visage. Обикновено двуфазните продукти са предназначени за премахване на упорит или водоустойчив грим, оставяйки кожата без никаква следа от грим и без изсушаване. Тук, обаче, имах голям проблем. Гримът просто не се триеше. Използвах 2,3,4 тампончета, при почистване с тоник след това отново имаше следи от грим. Не мога да пропусна тоника в случая, защото този продукт остава мазен и лепкав филм върху кожата. Не виждам никаква причина да продължавам да го използвам, след като трябва да почиствам след него с друг продукт. Ще го изразходя, но не бих ви препоръчала да си го купувате. По скоро заложете на продукта на марката, който отново е двуфазен, но е предназначен за очи - той наистина сваля всичко!


За втори път си купувам спиралата на KIKO - Extra Sculpt Volume Mascara. Първият път бях силно впечатлена, а втория път... продукта беше развален. Разочаровах се, въпреки че не се бях изръсила много за нея, беше около 10 евро, но все пак... неприемливо е за мен, когато магазините продават продукти с изтекъл срок. Това е пълна подигравка!


Още едно разочарование е продукт, който си купих заради една от любимките ми в YouTube - Kathleen Lights. Това е молива за очи на NYX - Tres Jolie. Уж ултра черен, уж дълготраен... При мен изчезва за 10 минути и се размазва много грозно. Не бих го използвала в моментите, в които искам дълготраен черен грим върху очите си.


Засега толкова. Надявам се с тази публикация да ви спестя малко излишни разходи и да съм била полезна.

Благодаря ви, че четете блога ми! До скоро!

No comments:

Post a Comment