Sunday, May 1, 2016

APRIL 2016 MAC & SEPHORA HAUL

А си бях казала, че ще пазарувам по-малко през Април...

Здравейте отново! :)

Днес ще ви покажа кои са новите попълнения от МАС и Сефора в козметичната ми колекция. Някои от тях вече пробвах, други все още не са разопаковани. Нека да не губим време, а направо да започваме:




Започвам с двата ми продукта от МАС - първият е червило/глос от най-новата серия Versicolour. Това е лимитирана колекция от продукти за устни, които са изключително приятни като усещане, много дълготрайни и със страхотен бонбонен аромат. Те са от т.нар. stain червила - тези, които оставят оттенък върху устните, дори когато се поизтрият. Има голяма гама от цветове, но за себе си аз избрах телесен - прасковен цвят, а името му е Energy Shot.



Второто ново попълнение е минералното червило Meta-Fabulous от новата Future MAC колекция. В началото си мислех, че цвета няма да ми хареса, но в комбинация с телесен гланц за устни стои много красиво, особено ако очите са по-силно подчертани. Както знаете консистенцията на тези червила е по-мека, по-хидратираща и трайна.



Преминаваме към Sephora и MakeUpForEver. Супер много се зарадвах, че са пуснали цветните им моливи и при нас и побързах да си взема три от тях. Избрах си нюанси в студената гама, тъй като този сезон това са най-предпочитаните цветове за очите и това е една от водещите тенденции в грима. Моливите са много наситени и трайни. Много ги харесвам! <3


Следващият продукт е новата лилава маска на GLAMGLOW - Gravity Mud. Тя е предназначена за стягане. За разлика от останалите маски на марката, тази не се отмива, а се нанася върху лицето, като след това засъхва, става сребриста на цвят и се отлепя. Все още нямам впечатления от ползването й, но четох страхотни отзиви, така че съм сигурна, че е добра!


Базата за сенки на Benefit - Air Patrol е моето разочарование от покупките този път. Чух впечатления на две от моите любимки в YouTube - Desi Perkins и LustreLux, че е много добра и много я харесват, но аз не съм на тяхното мнение. Вече 2 години ползвах Soft Ochre на MAC и за мен това е най-добрата база за сенки, но исках да разнообразя малко, да пробвам нещо различно. Е, трайността на сенките е максимум 6-7 часа, след което започват да се събират. Жалко, за цената очаквах повече...



Поглезих се и с още една маска, този път почистваща и от Biotherm. Това е първият техен продукт, който пробвам и засега съм доволна. Нанесена върху кожата, тя засъхва и след това се отмива с вода. И в този случай исках да пробвам нещо различно от любимата ми бяла маска на Glamglow и забелязвам, че и при тази има почистващ ефект, но тук е доста по-слаб. Харесва ми, обаче, че не изсушава кожата, което за моята дехидратирана кожа е голям плюс.


За финал ви показвам продукт, за който отново чух смесени мнения. Реших да го пробвам, тъй като обичам такива хидратиращи спрейове и ги използвам често в ежедневието си, а когато чух, че това е "грижа за кожата под формата на спрей", помислих, че си заслужава да му дам шанс. Засега се справя добре, въпреки че не съм кой знае колко впечатлена.

Това е краят на днешната публикация. Желая ви весели празници и приятна почивка!

Целувки и до скоро! <3

No comments:

Post a Comment