Tuesday, February 2, 2016

От Dior с любов... DiorSkin Nude Air - Glowing Gardens

Здравейте отново! Съвсем наскоро пуснах публикация, посветена на моите хайлайтъри, като си мислех, че съм пренаситена и за момента няма нужда да купувам нов. Когато, обаче, видях това произведение на изкуството, нямаше как да се сдържа и веднага го купих. Този хайлайтър не е подобен на нито един продукт, който съм използвала до момента, защото цветът му е доста специфичен. Нюанса е много светъл, перлен, с леко розови частици. Супер подходящ е за моята кожа, защото аз съм с много блед тен. В колекцията се предлага още един цвят - златисто, но въпреки, че беше страшно красив, реших, че няма да е подходящ за мен. Ако имате повече тен съм сигурна, че златистия ще ви стане супер любим!

Ето как изглежда продукта:



Заедно с хайлайтъра, получавате и кабуки четка за нанасяне на прахообразни продукти, която е много подходяща за носене в чантата и нанасяне на пудра, когато искате да освежите грима си. Бих ви посъветвала, обаче, да нанасяте хайлайтъра с нещо по - плоско и по-малко, за да не стои като едно голямо сияйно петно върху кожата. А ето го и самия цвят:



Въпреки високата цена, смятам, че продукта си заслужава и определено мисля, че ще го ползвам дълго време. Изключително нежен е, стои много приятно върху кожата и ... не мога да се оплача от него. Поне за момента! Хаха

С това приключва днешната публикация, а съвсем скоро ще споделя впечатления от още няколко нови продукта на Dior, с които се сдобих наскоро! Благодаря ви, че четете блога ми! <3

No comments:

Post a Comment