Monday, January 25, 2016

Козметично кошче 2016 - 1-ва част

Привеееет!

Започвам серията публикации ''козметично кошче'' за тази година с една компилация от любими мои продукти. Днес ще ви покажа кои са те, като накратко ще споделя впечатленията си от тях. Забелязвам, че такъв тип публикации са едни от най-гледаните в блога ми и затова мисля да ги правя по-често, като ще се старая да изпробвам нови и различни продукти, за да мога да ви давам различни мнения за всеки един от тях.

Нека не губим повече време, а да започваме!


Продуктите за коса, които успях да изразходя, са шампоана за обем на John Frieda и всеизвестния сух шампоан на Klorane. От сухия шампоан съм много доволна, но другия не ми направи особено впечатление.


Bioderma е познат продукт за вас и присъства във всички мои подобни публикации, няма да спра да я използвам. Виждате и два дезодоранта на Fa, като от тях съм доволна, защото не оставят бели петна по дрехите.


Изпробвах мокрите кърпички за грим на МАС и ми допадна факта, че наистина изтриват грима и оставят кожата хидратирана и мека. Някои хора изпитват чувствителност при тяхната употреба, но аз нямах подобен проблем. Привърших и един мини размер на Pro Eye Makeup Remover отново на МАС, който почиства грим на очите с лекота и е на водна основа, т.е. няма нужда от изплакване. Харесва ми, отново бих го взела, този път в пълен размер. Малката Bioderma не е изненада, но вече се уверих, че харесвам продукта с розовата капачка повече от този със синята.


Преминаваме към душ гел на Yves Rocher, една марка, която много харесвам, най-вече заради прекрасните аромати на продуктите. Любимият ми ексфолиант до момента - този на Lush също привърши, но скоро смятам пак да се сдобия с него. На снимката виждате и лакочистител на Forte, за който и преди съм споменавала, че много харесвам, защото е лесен и удобен за употреба. Нещо, което за първи път пробвах, е solid cleanser на beautyblender. Определено с него ми беше по-лесно да почиствам четките и гъбите си за грим, но цената му е прекалено висока. Не съм сигурна, че си заслужава.


Напоследък парфюмите ми стават голяма страст и за да освободя малко място в колекцията ми, изразходих Ricci Ricci на Nina Ricci и Miss Dior. И двата много ги харесвам, но Ricci Ricci ми е по-любим. И двата са сладникави, точно по мой вкус. Изхабих и една мостра на прекрасния La vie est belle, както и три малки, от които любим ми е Goldea на Bulgari.


След като се запалих по сухия шампоан на Клоран, реших да пробвам и класически. Хареса ми, но не забелязах да е нещо кой знае колко специално. Предпочитам сухия! :D На снимката виждате и мостри на продукти, едни от прекрасните маски на Apivita, няколко на Estee Lauder и Sephora.


Изхабих прекрасния Born This Way фон дьо тен на Too Faced, за който и преди съм писала тук в блога. Спиралата е Roller Lash на Benefit, която е доста добра, но предпочитам Better than Sex на Too Faced. Основата ми за нокти на Essie геройски си свърши работата почти до край, а двете маски на Glamglow също са споменавани преди в блога, защото са мои фаворити. За финал са две очни линии - едната е дългогодишния ми любимец на Golden Rose, а другата е продукт на The Balm, който изпробвах за първи път и в който наистина се влюбих. Изсъхва напълно матово, много е трайна, а писеца й е страшно удобен, поне за мен. Ако трябва да избирам между двете, избирам The Balm!

С това приключва първото козметично кошче за годината. Продължавам да хабя продукти и да ги събирам, за да ви показвам кое е добро и кое... не чак толкова! :D

Можете да ме намерите тук:



Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment