Sunday, January 3, 2016

Любими продукти през 2015-та

Не мога да повярвам, че дойде края на 2015-та... Толкова бързо мина тази година, че не усетих кога от м. Май, стана Декември.
През изминалата година имах възможността да изпробвам страшно много козметични продукти от различни марки, имах възможността да намеря любимци и такива, които да знам, че няма да пробвам със сигурност повече. Но сега са празници, така че няма да говоря негативни неща, време е да споделя кои са фаворитите ми за 2015-та.

 На първо място поставям маските за лице на Glamglow - Supermud и Thirstymud. Повече за тези маски можете да прочетете тук .


Абсолютен фаворит в почистването на грима е мицеларната вода на Bioderma. Това е най-нежната мицеларна вода, най-добре почистващата и най-подходящата за чувствителна кожа. Мисля, че наистина няма нещо, което може да я замени. Обожавам я! <3


Любиииимите ми мигли са на марката Velour Lashes стила Girl You Crazy. Е кажете ми, не са ли уникални? Носила съм ги вече 20 пъти, а мога да ги нося още толкова...


Продукта за устни, който стана мой фаворит през лятото е този страхотен балсам за устни на Dior. Той прави устните да изглеждат много сочни, с лек розов цвят и в същото време хидратира много добре, като има траен ефект. Писала съм за него тук .


Ако искате да фиксирате грима си, ви съветвам да изпробвате спрея за фиксация на Skindinavia. Закупих го по Интернет и бях скептично настроена в началото, но той наистина задържа грима на място за цяяяяял ден. Слагам го на мои клиентки и след това винаги ми казват, че грима им не е мръднал. Определено е един от най-добрите!!!


Имам страшно много любими палитри през последната година, но най-любимата ми е Natural Matte на Too Faced, която си купих от Париж. Свързвам я с това прекрасно пътуване, а да не говорим и, че цветовете в нея са просто страхотни. Използвам ги ежедневно. Ако нямате такава палитра, ви препоръчвам да се сдобиете с нея!


Това са любимите ми четки за грим:



А сега преминаваме към продуктите за коса...

Сухият шампоан на Klorane е моят абсолютен фаворит! Непременно го опитайте. Косата веднага променя вида си, изглежда страхотно и тайната се крие точно в това флаконче... <3


Друг продукт, който използвам от скоро, но бързо ми стана любим е протеиновия крем на Alterna с хайвер. Вие опитвали ли сте го?


Преминавам към любимия ми лакочистител на Forte с дунапрен - изключително удобен и лесен за премахване на лак за нокти, може да се използва доста пъти и не мирише неприятно.


Любимият ми крем за ръце:


Любимият ми лосион за тяло:


Това бяха моите фаворити през 2015-та. Със сигурност съм пропуснала много неща, но трябваше да съкратя списъка, иначе този пост щеше да ми отнеме мнооого часове. Весели празници! <3


No comments:

Post a Comment