Thursday, August 6, 2015

Too Faced: Chocolate Bar Semi Sweet Review, Swatches and 3 Makeup Looks

Здравейте!
В тази публикация ще ви покажа новата ми любииима палитра!
Знам, че досега доста от нещата, за които съм писала, са на марката Too Faced, но това се случва, защото много харесвам марката и конкретно тези продукти, за които пиша. Предстои да видите ревюта и на други продукти на различни марки, обещавам!

Нека да започнем с разглеждането на палитрата. Тя вече е налична (или поне би трябвало да е) в магазините Sephora.




Това е втората палитра от серията Chocolate Bar. Ето така изглежда първата шоколадова палитра:


А тук може да направите сравнение между двете палитри:


Мен лично ме грабна повече Semi Sweet (горната) и предпочетох да си купя нея. Оригиналната шоколадова палитра е много красива и с високо качество, просто цветовете в новата ми допадат повече. Нека ги разгледаме по-детайлно...



А ето как изглеждат те на кожата... Имайте предвид, че не съм нанасяла база за сенки, когато нанесете такава, цветовете стават още по-наситени.



Харесва ми, че в тази палитра има едно много наситено, матово черно - Liciorice. Имаме и едно тъмно кафяво, съдържащо брокатени частици, които обаче не се натрапват, а седят много красиво - това е Cocoa Chilli. Следва един сивкаво-кафяв цвят, който ми е малко трудно да опиша, но е много красив за нанасяне на целия клепач. Казва се Rum Raisin. Следващият е може би най-използваният от мен цвят - Coconut Creme - това е матов цвят - слонова кост, подходящ за всякакви гримове, много наситен и издръжлив. След него идва Pink Sugar, който е най-малко пигментирания в цялата палитра. Подходящ е за нанасяне върху други цветове, като блестящ акцент, но не виждам особено приложение. Mousse е прекрасен цвят, т.нар. transition shade, цвят за преливки. Светло кафяво, подходящо както за ежедневни гримове, така и за силни, вечерни. Следва Puddin', който е отново матов - тъмно кафяв, студен цвят. Много ми харесва! Тук присъства и Caramel - златист цвят, който на различна светлина изглежда различно. Прекрасен е за акцент, един от любимите ми е. Nougat е матов цвят, пепел от рози, много нежен и красив. Следва акцента в палитрата - Blueberry Swirl - уникално синьо с леки брокатени частици. Обожавам го! Бонбона в палитрата е цвета Bon Bon - бронзов цвят, който не е матов, има лек сатенен завършек. Не е много наситен, но ако се наслои малко, изглежда страхотно. За разлика от него, Truffled е много силно пигментиран кафяв цвят, който обичам да използвам при опушване на окото. Другият ми любимец, който както предния, е също матов, е Peanut Butter - топло кафяво, което не спирам да използвам. Страхотно е. Следващият цвят е Butter Pecan - не е много пигментиран, но стои красиво. Има сатенен завършек. Следва едно тъмно сиво - много наситено и красиво. Името му е Hot Fudge. Последен, но не и по важност е Frosting - сатенено кафяво.

А сега ще ви покажа три грима, които създадох с тази палитра. Това е една малка част от нещата, които могат да се сътворят с тази палитра, защото цветовете в нея предразполагат за много различни гримове. Тук ще видите първите неща, които направих с нея, а по-нататък ще ви покажа още разнообразни идеи.




Като цяло мнението ми за тази палитра е доста положително. Обожавам това, че мирише на шоколад! Направена е от какаов прах, даже доколкото помня може да се яде, въпреки че не бих ви препоръчала да я ядете, независимо, че е много сладка. Цветовата гама ми е любима и няма цвят от тази палитра, на който да не мога да намеря приложение. Качеството е много високо - цветовете са силно пигментирани. Единственият минус е това, че сенките са малко ронливи. Това, обаче, не ме притеснява и си ги използвам без проблем. Опаковката е метална и се затваря с магнит. Палитрата има и огледало, което е доста удобно.

Препоръчвам ви да пробвате някоя от палитрите на Too Faced, защото наистина са страхотни. Оценката ми за Semi Sweet e 10/10... обожавам я!!! 

Можете да се свържете с мен тук:



Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment