Monday, August 10, 2015

EYE MAKEUP BRUSHES

Здравейте!
В тази публикация ще ви покажа моите любими четки за грим на очите. Според мен четките са много важни при гримирането, защото има такива, които ще ви помогнат да нанасяте цветовете и ще улеснят процеса, но има и такива, които са ниско-качествени и няма да ви свършат работа. Тук ще ви покажа четките, които използвам постоянно. Имайте предвид, че за ежедневна употреба не е нужно да имате толкова много четки и да инвестирате много пари в тях, но ако наистина гримът ви е страст и искате да постигате добри резултати, тогава тази публикация ще е полезна за вас, защото ще ви покажа коя четка - за какво се използва и кои от предложенията на пазара използвам аз.
В публикацията ще видите, че повечето ми четки са на марката ZOEVA. Това по никакъв начин не означава, че трябва задължително да си купите тези четки. Не съм спонсорирана от марката и не правя реклама на нея, просто закупих тези четки като част от сет, защото ми беше по-изгодно и останах изключително доволна от тях. Качеството им е много високо, използвам ги непрестанно и мисля, че са най-добрите на пазара. Отново повтарям, че изобщо не е задължително да купувате четките, които ви показвам, по-важното в публикацията са самите видове четки и предназначението им.



Това са четките, които според мен един професионален гримьор трябва да има на разположение. Разбира се, някои от тях по няколко пъти, хаха. За човек, който не се занимава професионално с това, не е нужно такова голямо количество. Преценете сами кои са вашите фаворити:


ZOEVA 142/ Concealer Buffer - четка от синтетичен косъм, много пухкава и мека. Подходяща е за нанасянето на основа за грим или коректор, като цяло на кремообразни продукти. Абсолютен фаворит!
ZOEVA 226/ Smudger - Още една веган четка, която използвам за нанасяне на сенки под очите. Подходяща е за опушване и нанасяне на по-плътна очна линия със сенки.
ZOEVA 322/ Brow Line - Преди да видя тази четка, не бях виждала подобна и всъщност тя доста ми хареса. Това е четка за вежди, която нанася прекрасно сенки. Подходяща е за оформянето на веждите и за прецизното им попълване. Определено е една от любимите ми.


Това са двете ми четки за преливане - blending brushes.

Sigma E40 - тази е по-малко любимата ми от двете четки. Удобна е за използване, но не е толкова мека, колкото другата. Малко по-грубовата ми се струва. Знам, че тя е фаворит на много beauty гурута, но за мен просто не си заслужава парите. Използвам я, но забелязвам, че по-често хващам другата. А именно...
ZOEVA 228/ Crease - това сигурно е любимата ми четка за грим на очите! Толкова е мека, пухкава, прелива прекрасно цветовете. Мисля, че независимо дали сте професионалист или начинаещ ентусиаст, тази четка (или такъв тип четка) би бил от полза. 


ZOEVA 237/ Detail Shader - четка за нанасяне на сенки на целия клепач. Използвам я за детайли, за нанасяне на хайлайтър във вътрешния ъгъл на окото и под веждата. Четката е мултифункционална и много удобна.
MAC 242 - тази четка използвам специално за пигменти, като я напръсквам с MAC Fix +, който прави цветовете да изпъкнат. Много е удобна за такъв вид сенки, въпреки че не я използвам много често.
ZOEVA 317/ Wing Liner - четка за нанасяне на очна линия или за попълване на вежди. Всеки гримьор се нуждае от такъв тип четка. Тази, конкретно, е много тънка и прецизна, което я прави много удобна. Любима ми е!
ZOEVA 315/ Fine Liner - това е може би най-често използваната четка от мен за клиенти. Единствено с нея мога да нанасям гел очна линия на други хора. Изключително удобна и лесна за използване. Препоръчвам я на всички!


Тези две четки доста си приличат на външен вид, но всъщност са различни. И от тях си имам любимец - тази на МАС.
ZOEVA 227/ Luxe Soft Definer - много удобна четка за сгъвката на окото, прелива добре, от естествен косъм е и е подходяща за опушени гримове.
MAC 217 - това е бестселър на марката. Не вярвах, че е толкова добра, колкото всички твърдят, но наистина е уникална! Нанася продукт в сгъвката толкова прецизно, същевременно прелива добре, създава много добър опушен ефект и е подходяща за много неща. Тази четка е must have!



ZOEVA 224/ Luxe Definer Crease - такъв тип четка също не бях срещала, преди да видя тази. Оказа се много добра за нанасяне на сенки в сгъвката на окото, използвам я често.
ZOEVA 234/ Luxe Smoky Shader - тази четка използвам за нанасяне на продукт върху клепача с потупващи движения, от типа напластяване. Няма нищо специално в нея, много марки предлагат такъв тип четки.
Douglas - купих тази четка, която всъщност можете да намерите навсякъде - това е четка, която е подходяща за разресване на вежди и на мигли. Препоръчително е да имате такава четка в гримьорския си сет.


ZOEVA 231/ Luxe Petit Crease - четка от типа ''молив'', която е подходяща както за сгъвката на окото, така и за нанасяне на сенки във външния ъгъл. Използвам я и за опушване на сенките на долния клепач.
ZOEVA 230/ Luxe Pencil - мини четка ''молив''. Предназначението й е като на горната, само че е в по-малък размер.

С това приключва тази публикация. Благодаря ви много за вниманието!

Можете да ме намерите тук:



Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment