Wednesday, August 19, 2015

DIOR - продукти за устни

Добре дошли отново в блога ми! Този път ще ви покажа двата ми нови любими продукта за устни, които са на марката DIOR. По принцип не обичам да нося ярки червила и рядко слагам много продукти на устните си, предпочитам ги естествени, подчертани с глос или балсам за устни. Точно това ме грабна в тези два продукта - те подчертават естествената красота на устните (естественият цвят) и добавят мъничко, за да ги направят да изглеждат перфектно. Нека ви разкажа в детайли за тях:


Както виждате, продуктите са в много красиви и луксозни опаковки. Това винаги ме е грабвало в продуктите на тази марка. Цените са по 68,00 лв. за всеки. Да, това е много за продукт за устни, но за човек като мен, който ги ползва ежедневно и остава наистина доволен от резултата, мисля че си заслужава. Ето продуктите поотделно:



Lip Glow Color Reviver Balm е балсам за устни, който подчертава естествения цвят на устните, като хидратира и предпазва кожата. Това много ми допадна, защото аз обичам естествения цвят на устните си, а този балсам наистина ги прави да изглеждат мнооого красиви и сочни. Със специална технология, този копринено нежен  балсам реагира с химията на устните и създава дълготраен нюанс. Наистина ми прави впечатление, че издържа дълго. Има и слънцезащитен фактор 10, което е много важно според мен. Съдържа хидратиращо масло от манго и екстракт от луфа. Давам му 10/10.



Lip Maximizer Collagen Activ е глос за сочни, плътни устни. Придава на устните незабавен лек обем и блясък. Богатото количество на колаген изглажда и хидратира кожата, оставяйки устните красиви и леко набъбнали. От марката обещават, че след 15 дни самостоятелна употреба, устните ще изглеждат значително по-пълни и изразени. Продукта има гъделичкащ охлаждащ ефект, който е нежен и притен, за разлика от други продукти, които хората използват за уголемяване на устните. Има лек аромат на ванилия и мента, пише, че е в розов цвят, но според мен е напълно прозрачен.
Полезно е да знаете, че този продукт е бил вдъхновен от бекстейджа на ревюта и фотосесии, където гримьорите са използвали крайни мерки като употребата на черен пипер, за да уголемят устните на моделите. Сега може да се постигнат същите резултати, без болезнени процедури.
Личното ми мнение е, че този глос наистина придава лек обем на устните. Приятно гъделичка и охлажда. Има уникален стъклен блясък, прави устните много сочни и не лепне. Единственият му недостатък е, че не е толкова издръжлив, колкото предния продукт. Затова му давам 9/10.

Надявам се тази публикация да ви е била интересна. До скоро!

Можете да ме намерите тук:



Email: anita.todorova@abv.bg

No comments:

Post a Comment