Saturday, July 25, 2015

Моята Lush колекция

Здравейте! В тази публикация ще ви покажа моята мини колекция от продукти на марката Lush. Ако не сте запознати с нея, тя предлага продукти, които са ръчно изработени и повечето от тях са абсолютно натурални. Предлагат се продукти за коса, лице и тяло. Има сапуни, шампоани, душ гелове, грижа за косата и кожата, различни ексфолианти, маски и т.н. Благодарности на Ади от блога Makeup Music Me , която ми каза къде мога да ги намеря в София (а именно - The Mall и Serdika Center), защото се интересувах дълго време от марката и не знаех, че се предлага тук.


Това са моите продукти на Lush. За момента съм решила да си дам малко почивка, за да мога да изразходя всичко, преди да започна да пазарувам отново, защото натрупах доста неща. Нека поговорим поотделно за всеки един от продуктите...


Това е може би най-най-най-любимият ми ексфолиант за лице! =) Ocean Salt е скраб с много специфична мизирма на лайм, зеленикав е и е направен от морска сол, екстракт от грейпфрут, лайм, масло от манго, глицерин, кокосово олио, масло от авокадо и куп още прекрасни неща, които правят кожата тооооооолкова мека!!! Използвам го веднъж седмично, но през лятото избягвам да го използвам, за да запазя и малкото тен, който имам на лицето си. Важно при използването на този продукт е, че трябва да се съхранява в хладилник, защото в него няма консерванти. Има около една година срок на годност, което е супер! Почиства прекрасно кожата и наистина я оставя много мека и гладка. Давам му 10/10.


Друг любим продукт е маската Mask of Magnaminty, която е тоооолкова свежа! Цветът й е зелен, консистенцията й е гъста и има прекрасен аромат. Използвам я два пъти седмично и забелязвам положителна промяна, откакто я използвам (началото на м. Юни). В началото бях скептично настроена, но сега нямам търпение да дойде време и да я използвам. Нанасям я на лицето си, изчаквам 10 минути и я отмивам. Кожата ми изглежда чиста, сияйна и свежа. Отново 10/10... препоръчвам я! Единственото, с което трябва да внимавате е да я държите в хладилник и да следите срока на годност, защото е кратък!


Това е Grease Lighting - крем за пъпки. Използвам го, когато имам някоя пъпка - той е прозрачен гел, който изпомпвам с помпичка и нанасям върху желания участък. За няколко минути гела засъхва, като се усеща леко опъване на кожата и става като прозрачен слой, който след това може да се отлепи. Не съм сигурна дали има особено голям ефект, защото не съм го използвала много пъти, но е приятен за ползване. Давам му 8/10.


Дойде момента да ви споделя за едно огромно разочарование, а именно - шампоана Big. По принцип не искам да пиша негативни неща за продукти и марки, но в случая е по-добре да го кажа, за да си спестите парите. Отидох в Lush и помолих да ми препоръчат шампоан за мазна коса. Те ми показаха няколко, като специално ми препоръчаха този. Аз, понеже съм доволна от продуктите им, го купих веднага и нямах търпение да го използвам и още в началото ми направи впечатление, че никъде по опаковката не се споменава нищо за мазна коса. Хмм... ще видим. Шампоана е с морска сол и се твърди, че почиства в дълбочина и придава обем. Не е течен, загребва се с пръсти от кофичката, като е направен като от частици, които се топят, когато се намокрят. Изключително трудно ми беше да го нанасям на косата си, заради постоянно падащите частици, които изобщо не правеха пяна и трябваше да изразходвам огромни количества, за да измия косата си. Да, придава обем, но косата ми се омазняваше още на следващия ден. Извинявам се, ако за някои други хора този шампоан е действал добре и им харесва, но при мен просто не се получи. Нямах търпение да го изхабя и определено няма да си го купя повече. 


Това бебче тук не знам и аз защо го купих... :D Това е Bubblegum скраб за устни, направен от захар и някакви масла, с вкус на дъвка. Не мисля, че прави нещо кой знае какво, но го използвам и му се радвам. Има 7/10 от мен, просто защото е много вкусен... И да, може да се яде!

С това приключва тази публикация. Споделете с мен дали сте фенове на марката и кои продукти сте използвали. По-нататък ще направя още публикации по тази тема, защото определено искам да изпробвам и други техни продукти!

Можете да се свържете с мен:



2 comments:

  1. Поздравления за информативния пост! може ли да споменеш цените на продуктите д/г?

    ReplyDelete
  2. Благодаря!
    За съжаление не си спомням цените на Ocean Salt и Grease Treatment-а.
    Шампоана, по мои спомени, беше 37 лв., ексфолианта за устни 14 или 15, а маската - 10,11.

    ReplyDelete