Thursday, July 9, 2015

Козметично кошче 2015 - 1-ва част

Привет! :)))
Започвам нова серия от публикации, наречени "Козметично кошче", в която ще ви показвам използваните ми продукти, както и мнението ми за тях. Обожавам да чета подобен тип публикации, защото така събирам различни впечатления за продукти и следя кои неща са най-използвани от хората. Ето я и първата порция, която събрах за публикация...


Това са нещата, които събрах от края на месец Май до сега. Нека ги разгледаме поотделно.


Това е моят абсолютен фаворит! Сух шампоан на KLORANE.  Не бях използвала сух шампоан до този момент и нямам база за сравнение, но съм мнооого доволна от ефекта, който оставя той върху косата ми. Прави я толкова чиста все едно току що излизам от банята. Подходящ е за тъмна коса, защото не оставя бял прах върху косата. Единственият му минус е цената - 7,99 лв. за 50 мл. продукт. Въпреки това, според мен си заслужава!


Успях да изразходя разтвора за почистване на четки на МАС, от който съм много доволна. Подходящ е за почистване на четките, когато бързате, между ползванията, но не може да замести дълбокото почистване с вода и сапун/шампоан. Цената му е 20 лв. за 235 мл.

Lóreal Telescopic е следващата в моя списък. Тази спирала е любимата на една моя YouTube фаворитка - Carli Bybel. Аз лично не останах доволна от нея, сплъстяваше миглите ми много, а аз не харесвам такъв ефект, тип spider lashes. Затова си отбелязвам, че няма да я купя отново.

Garnier Mineral Deodorant е дезодорант, който преди време обичах да ползвам и купувах отново и отново. Този път, обаче, останах недоволна от него и мисля, че няма да го купувам повече. Въпреки обещанията, че не оставя бели петна по дрехите, този дезодорант съсипа няколко мои блузи и потници...


Преди няколко месеца за първи път реших да изпробвам лакочистителя на Forte с дунапрен. До момента винаги съм използвала лакочистителите на тази марка и винаги съм била много доволна, затова реших да изпробвам и този с гъбката. Страхотен е! Вече използвам втори такъв, защото този, както можете да видите, е доста изцапан, а и поизветря малко. Купих го за 1,70 лв., удобен е, не оставя неприятна миризма на ацетон в стаята и бързо изчиства дори брокатени лакове. Определено ще закупя отново!

Изразходих един приятен душ гел на Avon - Passionfruit & Peony. Има свеж и приятен аромат, но не е нещо кой знае какво. Като цяло душ геловете на марката ми допадат.

Lóreal True Match е фон дьо тен, който ми хареса и със сигурност отново ще попадне в козметичната ми колекция. През пролетта го използвах самостоятелно, а с настъпването на лятото започнах да го смесвам с ВВ крем и получавах страхотно покритие, без да изглежда прекалено тежко на лицето ми. Фон дьо тен-ът не е много подходящ за мазна кожа (каквато е моята), но го фиксирам с пудра и овладявам положението, хахаха. 


Тук май си проличава колко много обичам и използвам мицеларната вода на Bioderma. Това е единствената мицеларна вода, която почиства грима ми с лекота, без да щипе и да дразни очите ми. При мен свършва доста бързо, но няма проблем, това е нещо, което купувам постоянно, защото наистина си заслужава. Препоръчвам я!


Реших да изпробвам заглаждащата база за грим на Benefit - Pore fessional и останах доволна от нея. Наистина заглажда порите и ги прикрива добре. Не раздразни кожата ми. Вече използвам втора тубичка... :)

След една покупка в Sephora ми подариха две мострички на парфюми, единия от които имам в пълен размер - парфюмът Dolce на Dolce&Gabbana. Много е свеж и е подходящ за лятото. Моят любимец <3.

Другата мостра е на Guerlain - парфюмът Shalimar. Хубав е, но миризмата му е доста силна, не е за мен.

Последният продукт, който успях да изразходя е молив за вежди на Max Factor. Харесва ми, използвах го, когато исках по-естествени вежди. Удобен е за използване, не се размазва и е издръжлив. Бих го купила отново.

С това приключва днешната ми публикация. Продължавам да събирам празни опаковки за следващата. А вие какво изразходихте през последните месеци?

Можете да ме намерите тук:


No comments:

Post a Comment